Måndag 12 september 2011

God morgon! Jag har tyvärr inte kunnat uppdatera så mycket, då det har varit mycket plugg föregående vecka och i helgen var jag hemma i Avesta. Jag pluggade mycket i onsdags och torsdags, då vi inte hade några föreläsningar. Det kommer antagligen bli mycket sånt denna vecka också.. Måste börja skriva på teorireflektionen och sen göra övningar till bokföringen(ligger lite efter där, men har i alla fall läst och förstått det!). Men jag hoppas på lite godare uppdatering, då alla behöver en paus i pluggandet.

Helgen i Avesta var hur trevlig som helst. Skönt att komma hem :) Dock kom jag hem till ett tomt hus, men jag gick över och hälsade på mamma då. Sen på fredagskvällen blev det bara allmänt mys hemma. På lördagen tog jag mig en promenad runt och kollade om allt stod kvar i Skogsbo - ja, allt står kvar. På eftermiddagen blev det lite fika hos Karin och Sören, sen fick jag skynda mig till Lotta. Alla i gänget hade passat in att komma hem samma helg, så då tog vi en liten träff det :) Mycket mysigt! På söndagen hälsade jag på syster Emelie, som nu har kommit hem ifrån Mallorca. Sen vid 14:00 åkte jag på lunchdejt i Fors. Hihi, det var allt en spännande upplevelse! Men allt gick bra och vi kommer nog säkerligen ses igen, hoppas jag :) Åkte sedan tåg tillbaka till Gävle. Jag har nog alltid haft en liten förkärlek till att åka tåg. Jag tycker att det är så avkopplande. Men då ska du självklart hamna i en vagn fri från småbarn! Tummen upp för Tåg i Bergslagen i alla fall!

Nej, nu ska jag väl ta och äta lite frukost och börja göra mig i ordning. Lotta kommer med tåget 10:10 till Gävle, och då skulle hon gå hit för att fördriva tiden till föreläsningen som börjar 13:15 :) Vi får se vad vi hittar på för något! Blir nog att läsa lite i Den Nya Affärsredovisningen. B l ö ö ö ö ö ö ö ö! Men det måste ju göras det också!

Anywho, får se om det blir en liten uppdatering senare till kvällen :) Tjingeling! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0