Fredag 16 september 2011

Hej hej och hemskt mycket hej!
Idag är det fredag, skööönt! Har en föreläsning idag, dock på eftermiddagen, 13:00-16:00. Ledarskapen tar verkligen död på mig känns det som. Jag satt och skrev klart teorireflektion 2 igår. 5h on and off tog det. INTE OKEJ.
Men men, läste igenom den lite snabbt nu på morgonen och ändrade lite innan jag skickade in den. Känns skönt. Nu ska jag ägna hela helgen åt Avesta och bokföringen. Mats kommer och hämtar mig och Lotta vid skolan så åker vi direkt.
Jag har bara packat ihop lite och så nu på morgonen, men mest suttit och chillat. Sitter och lyssnar på AiluCrash. Ett svenskt rockband från Uppsala/Umeå/Kiruna. Skitbra! Några av deras låtar är med i filmen "Jag saknar dig". Skitbra film för övrigt! Här får ni ett litet smakprov på AiluCrash iaf :) Denna låt är ifrån just filmen.
Awesome!

Xoxo /K.




Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0