Tisdag 4 oktober 2011

Hallihallå!
Idag har varit en såndär slappdag typ. Åkte till skolan för att ha seminarie, jotjena va givande! Ingen hade någon fråga typ.. Men sen satt vi och jobbade lite med FRAMFÖR i alla fall(FRAMFÖR = FRAMgångsrika FÖRetag i Gästrikland 2011).
Gick sedan hem, käkade, sov, pratade lite med Oskar, försökte laga datorn, försökte plugga, åkte till Lotta med kanelbullar och kikade film. Det är typ vad jag har gjort idag. Tror faktiskt att jag ska göra en ganska tidig kväller, blir nog att gå upp i tid imorgon och försöka plugga så mycket som möjligt. Måste ju plugga till hemtentan PLUS jobba ikapp på Extern. Men det kommer nog gå fort om jag bara får sitta och har koncentration.

Jag kanske belönar mig själv med en springtur mitt under dagen också. Jag känner att träningen måste börja komma igång. Min kropp klarar inte av att sitta stilla såhär som den har gjort nu... Någon som har motivationstips till att börja träna?! GE MIG, TACK!

Nej, men nu ska jag ta och kika på det sista innan jag går och gör mig klar för att sova. Xoxo /K.

Det känns verkligen att det börjar blir höst. Mysigt!
höstkort,


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0