Söndag 23 oktober 2011

Hello friends!
Idag har varit en såndär riktig slappdag. Jag har varit instängd på rummet i princip hela dagen och bara kollat på Gossip Girl. - Sååå bra!

Jag kände dock att jag var tvungen att få en nypa luft, så jag tog en promenad till Willys i alla fall. Ska nog ut på en springtur imorgon bitti, måste ju börja träna lite när det är match på söndag! Hihi, ska få vara med och spela med Karlbo IK ♥ då. Känns skönt att få spela lite korgboll igen. Jag ska nog även be Anders ge mig numret till ledaren för Gävle Tjäders damlag. Eller så hör jag av mig till tränaren för Ockelbo-Gävle Basket.. Vi får se.

Men det känns som om att det är tid för mig att skaffa gymkort nu i alla fall. Inte bra inte bra..

Nej, nu ska jag kika på ett eller två avsnitt till, innan jag sover :) Puss på er! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0