Tisdag 8 november 2011

Hello cuties :)
Idag har jag varit ute och sprungit på morgonen, sköönt. Sen blev det mellis, dusch, lunch och skola. Hade första föreläsningen i marknadsföring idag. Det kommer nog bli intressant! Dock är kurslitteraturen ca 1000 sidor på engelska, men jag ska nog överleva. Ikväll har jag lagat minitacos till mig själv(var så himla sugen på det!) och sedan suttit och kollat på de tre sista avsnitten av gossip girl som jag besitter, so far. Baah, jag måste ha fortsättningen nuuuu! Så spännande ju!

Imorgon är vi "lediga", d.v.s. ingen föreläsning i alla fall. Det kommer nog bli så att jag kliver upp i tid, tvättar, springer och grejjar innan jag börjar plugga. Måste börja räkna lite på EkoStyr nu så att jag inte halkar efter. Dessutom är det nog lika bra att börja läsa i MF-boken också. Kanske kikar i den ikväll redan!

Aja, ska pyssla med lite annat nu. Toodles! :) /K.

Postat av: Pernilla

Gaah, vet hur det känns att se sista avsnittet av bästa serien man vet!

Jag ska sätta mig nu och kolla på mitt sista avsnitt Bones, nästa säsong är långt ifrån påväg att ens börja sändas i svensk tv...



Hoppas allt är bra, puss honey! <3

2011-11-08 @ 20:27:31
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0