Onsdag 9 november 2011

Good morning everyone!
Idag har jag inga speciella planer på att göra något, funderar just nu på att fixa mig och sedan dra till biblioteket för att läsa lite i MF-boken. Känns som en bra idé just nu, då jag vet att allt och alla stör mig här hemma. Brukar vara så när man sitter hemma och ska plugga med datorn igång. Enda nackdelen är väl att jag inte kan ha med mig spotify everywhere... Buu.

Men men, jag vaknade av alarmet kl. 08, men inte orkade jag kliva upp för det heller. Sov till 09. Den där springturen tror jag att jag tar senare. Dock får det inte hinna bli allt för mörkt, då jag måste hitta en väg i centrum som inte skrämmer mig.. Vill inte springa på asfalt. Men skolan är ju faktiskt lite viktigare. Kanske gör lite styrka hemma ikväll. Har ju ändå inget bättre för mig.

Ringde och beställde klipptid igår i alla fall! Ska bli skönt att få av sig lite av kalufsen. Får se om jag kanske färgar det efteråt också. Nog för att jag gillar min slinga, men jag satte den på fel ställe denna gången. Känns som om den aldrig syns. Aja, jag ska väl peta i mig lite frukost så att jag kan dra och plugga. Hejsvejs! /K.


INOM EN VECKA, ÄR JAG EN GLAD TJEJ. DÅ ÄR JAG EN MACBOOK RIKARE!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0