Måndag 21 november 2011

Hallå kära läsare! Jag ser att det är några som hänger med trots min dåliga uppdatering :) Toppen!
Jag har varit hemma i Avesta i helgen, utan en snabb dator. Därav ingen uppdatering. Men nu är jag hemma igen och hoppas att allting ska bli som det har varit!
Jag tänkte börja berätta om helgen lite kort.
I fredags åkte jag hem och träffade Emelie en stund på kvällen. Hon hörde av sig tidigare i veckan och undrade när jag skulle komma hem, så jag träffade henne först :) På lördagen åkte jag med mina Karlbo IK-brudar på match i Falun. Blev dock en förlust på 43-41 till Falun. Suuurt... På kvällen sen var jag hemma hos mamma och bara var, det var mycket trevligt. När jag väl kom hem till pappa igen så började jag kolla på Schindlers List, men orkade inte se klart den. På söndagen var jag i princip hos mamma hela dagen. Jag och Mats gjorde tårta och var och handlade medan mamma var på jobbet. Hon blev glatt överraskad. Jag åkte sedan hem till Gävle igen med tåget 21:42 och fick då sällskap av Nathalie och Sofia :) Trevlig pratstund med tjejer som jag inte träffar så ofta!
Idag har jag då varit i skolan och pluggat, dock utan större resultat tycker jag. Jag har inte varit på sådant bra plugghumör idag, utan mest gjort det för att jag måste. Jag ska alldeles strax sätta mig och plugga lite mer MF efter att jag har diskat upp efter maten.
Imorgon blir det också plugg i skolan. Kommer bli hårdkörning imorgon, då vi har oveinvigning och ovesittning på onsdag kväll! Superkul, längtar som en tok :) Blir nog hårdpluggning på torsdagen också(om jag orkar) då jag absolut inte kommer ha tid under helgen. Spännande utflykter väntar!
Anywho, nu ska jag börja ta tag i disken så att jag kan läsa lite MF och somna i boken. Pusshej! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0