Lördag 5 november 2011

Hallå mina kära läsare :)
Fredag och lördag har jag spenderat tillsammans med min allra käraste syster :) Riktigt mysigt! Vi lagade tacos, drack lite vin och kollade på film. Myyyys! Idag så följde jag med henne hem till hennes kusin, då de bor i Gävle. Gratis skjuts ftw! Fick åka buss från Bomhus, men gör hellre det i 30 min, än att åka tåg i 2h och 10 min.
När jag kom hem till mig så åt jag och gjorde mig i ordning för att åka på konsert. Eller vi hade samling i alla fall. Nu är jag hemma från den och allting har gått superbra. Damerna är då för snälla :)

Denna kväll ska jag bara njuta av ledigheten med lite gossip girl! Snart blir det duschen för att sedan krypa ner i sängen med té, kvällsmacka och datorn. Hihi :)

Mer uppdatering imorgon! Då jag även ska försöka ladda upp första bilderna med bebisen :) PUSS! /K.


Btw, längtar tills min Mac kommer... Det var verkligen i rättan tid jag beställde en ny dator!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0