Lördag 12 november 2011

Hallå i stugan!
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag tog en cykeltur imorse för att lokalisera Posten Logistisk AB. Guess what? I found it! Tog ett bra tag att cykla ut dit i alla fall. Men nu vet jag var det ligger och ska ta mig dit på måndag igen. Missar pluggstunden på morgonen, men det är det värt!
Annars så har jag tagit bussen till Sandviken och hälsat på mamma och Mats. Bussen var dock försenad med 15 min, men det var helt okej när jag märkte att det var varmt på bussen.
Jag sitter med dem i husvagnen nu och bara är. Skööönt att komma ut till landet ibland. Sitter även och skriver på Mats MacBook Pro, och längtar tills jag får min. Buuuu för dåliga beskrivningar till icke existerande vägar.
Ikväll kommer det bli lugnt, jag ska nog ta och läsa lite mer i marknadsföringen och kika på några avsnitt Gossip Girl. Muuums.
Men nu ska jag återgå till att vara lite social. Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0