Fredag 11 november 2011

Hallå där!
Hur har er dag varit? Bra? Skönt att höra!
Jag började min med att kliva upp alldeles för tidigt för att vara på skolan vid 08:00. Alla dagar är arbetsdagar. Även fredagar! Satt där och pluggade med Joakim och Joel, så gått det gick i alla fall. Men en bit kom jag! :) 

Kl. 13:30 la vi ifrån oss böckerna och tog oss hemåt och jag för att hämta min dator! Wiiihooo! Trodde jag ja... När jag kom fram till adressen jag hade fått av kvinnan i kundservicen så satt det en lapp på ytterdörren som sa att de hade flyttat lokalen. Attans. Så jag skyndade mig hem och hämtade cykeln då klockan redan hade hunnit slagit 14:45, och jag ville hämta min dator innan 16:00. Och det var långt dit - då detta lager lågt vid Ica Maxi i Hemlingby. Så jag tog cykeln och cyklade runt i cirklar ett tag innan jag äntligen hittade till Ica Maxi, men därifrån hittade jag inte till lagret. Seriöst, vem lägger ett lager mitt ute i ingenstans? Dessutom fanns inte adressen på Google Maps eller Eniro. DÅÅÅÅLIGT! Så jag cyklade tillslut hem utan MacBooken. Buuuu :(

Det var till och med så att jag nästan inte hittade hem därifrån heller då alla cykelbanor går huller om buller. Unnade mig en pizza efter denna cykeltur på ca 1,5h. Tog en varm och skön dusch för att värma upp kroppen till normaltempreratur igen också. Sköööönt. Sen kom min kära mor och hälsade på en stund på kvällen. Mysigt :) Sedan hon åkte har jag gjort klart en uppgift som ska in på tisdag och nu ska jag snart börja läsa klart kapitel 12 i EkoStyr. Jag kanske läser klart hela block 4 också. Men om jag känner mig själv rätt så kommer det nog inte bli så. Jag såg just att Gossip Girl season 4 ligger på min dator. Kanske jag ska drömma mig bort till Upper East Side och kolla på lite ögongodis i stället? Hell yeah.

Bjuder på en bild på mitt fredagsgodis. Muuuuums! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0