Söndag 3 juli 2011 - Oh dear

Oj oj. Nu inser jag att jag inte har varit här på länge och skrivit! Men det har varit mycket som har hänt de senaste månaderna; Alanya, Göteborg, studentveckan, studenten, svek, jobb, jobb, jobb, Stockholm, midsommar och återigen lite jobb. Men nu är jag back on track! (hoppas jag i alla fall)

Jag har nyss tagit mig en tur runt älvpromenaden. Oerhört lugnande och vackert. Jag kände att jag behövde rensa tankarna. Det behöver jag fortfarande men jag gör det bästa av situationen!

Om nio dagar åker jag till Österrike - sjuuukt! Tänk va tiden har gått snabbt, men det ska bli roligt som tusan!

Under min vistelse ifrån datorn har jag lyckats skaffa mig en egen bärbar computer! Dock har vi inte trådlöst internet hemma - it sucks, men jag kan i alla fall börja fixa med alla bilder och sånt i den nya. Eller, det är morfars gamla, men den duger finfint!

Nu ska jag börja förbereda lite här hemma innan far(som har varit på Torsåkers Bluegrass Festival) kommer hem. Måste ju se fint ut då! :) Pusshej! /K.



I was never ready to say goodbye,

Postat av: Emelie

Heh, nu blev det lugg ändå, men tack så mycket! :))

2011-07-06 @ 11:23:30
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0