Måndag 25 juli 2011

Allt kommer och går, precis som mina bloggstunder.
Jag har haft fullt upp i sommar med jobb, körkort, Österrike och högskolor.
Jag har väl fortfarande fullt upp med det, men det känns som om allt har lättat lite. Österrike - och därmed också min plats i Avesta Musikskolas Flickkör - är över, jobbet fortsätter som vanligt och körkortet känns segt och avlägset.

Jag har varit duktig och utnyttjat mitt gymkort senaste veckan i alla fall! Igår hann jag t.o.m vara med på yogan - som jag har längtat! Fast det kändes att jag inte har utövat (?) yoga på ett tag. Men skönt var det! Ska nog ut och springa imorgon innan jobbet också(börjar 17:00, så jag hinner nog vakna till innan också)

Nu är det mycket innan flytten(om det nu blir någon flytt). Det är saker som ska köpas och fixas, samt att jag måste göra en grymt stor rensning i min garderob. Alla kläder får ju inte plats längre! Äsch, det fixar sig :)


Nu ska jag i alla fall ner på stan och bråka med banken, hoppas att det går smidigt!

xoxo /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0