Söndag 16 januari 2011

Hallå! Här var det dammigt. Måste verkligen ta tag i detta bloggande. Blir väl tråkigt för er som läser, om det nu är några som gör det?

I tisdags började skolan igen. Sista terminen. Usch, får ångest bara jag tänker på det! Veckan har i alla fall gått ovanligt fort och det har varit roligt att se alla igen.

Vi kör väl en rangordning av veckan som gått :)

Måndag: Ångestdag, chill-mode on.
Tisdag: Skola.
Onsdag: Skola, sedan styrelsemöte med kören.
Torsdag: Allmänna sysslor hemma, stan sedan skolan. (Hade en lektion; Filosofi kl. 15:15 - 16:00. Värt!)
Fredag: Skolan, hälsade på mor, fick hem balklänning(!).
Lördag: Slödag, pluggade lite, var hundvakt, åt tacos med Emelie på kvällen sedan spontan-utgång med Emelie, Evelina och Patricia! Awesome!
Söndag: Nu sitter jag här. Har diskat, hämtat hundar och gjort mig iordning. Det som är kvar att göra är att sitta i sektariat på matchen 14:00 och sedan ha sånglektion. Vilket jag inte vet om det kommer gå bra eftersom jag fortfarande är sjuk(!). Blir aldrig frisk någon gång.

Nej, nu ska jag gå och göra något annat! Kan ju inte sitta här hela dagen! :) Pussssss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0