Lördag 1 januari 2011

Hej alla "pigga"!
Antar att de flesta firade in nyåret på vuxet sätt, medan jag satt hemma och följde hur Sverige vann över Kanada i J-VM! Awesome! Jag har sett att det är några som har avgett nyårslöften, men jag behöver nog inga. Det som jag har tänkt mig skulle jag nog gjort även fast det inte hade varit nyår emellan. Jag har ju Turkiet, balen, studenten, Graz och massa andra roliga evenemang att se fram emot och självklart vill man se bra ut till de? Jag ska väl träna upp kroppen på de ställen jag tycker det "hänger" lite väl mycket ;) Haha, vilket uttryck!

Idag vaknade jag. Utan röst. Kul liksom.. Och jag ska jobba imorgon? Yay... Haha, kommer säkert gå bra. Det dryga är att jag jobbar 10:00-18:30 så det är ju liksom hela dagen. BLÄÄÄÄ. Men men, det är väl som det är. Jag har redan förvarnat Patricia om att jag inte kommer vara så pratglad.

Idag har jag inte gjort så mycket. Försökt få tillbaka rösten. Kan prata lite då och då i alla fall. Jag har även kollar lite på balklänningar, men jag fastnade verkligen för den jag såg i butiken i onsdags. Oförskämt fin! Ska kanske till mamma och låna ett måttband så jag vet vilka mått jag har. Det underlättar ju lite när man ska leta klänning.

Nu har jag gjort det jag aldrig tidigare trodde skulle hända. Jag ska kolla på Tristan och Isolde. Självmant. Men jag insåg snabbt att jag var en idiot och ska nog slå på en film. Det blir nog Troja, för jag fick ju inte se klart på den när den gick på tv här i mellandagarna. Har ju sett den förut, men ändå :)

Jag ska nog ta mig en liten promenad senare. Få känna lite frisk luft i lungorna. Kan nog göra gott.

Nej, nu ska jag gå och kolla på Troja! Puss på're! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0