Torsdag 17 februari 2011

Hejsan alla glada!
Nu har jag haft en mycket effektiv vecka. Har hunnit med mycket!

Just nu sitter jag och lyssnar på The Hollywood Band - Hungry Eyes, en låt ifrån Dirty Dancing. Awesome film om du frågar mig! Har tidigare lyssnat på Andrea Bocelli. jag blir alldeles varm i kropp och knopp av italiensk och spansk musik. Det känns mycket mer kärleksfullare på något sätt! Känner mig lite kärleksfull atm också, även fast jag bojkottade alla hjärtans dag.

Nej, men nu måste jag ta och fixa lite info till mitt lilla "projektarbete" på engelskan. Måste leta lite information som jag kan göra någonting av imorgon på lektionen. Idag ska jag nog även läsa lite i min 1000sidor bok, har faktiskt kommit en bra bit! Dock har jag mycket mycket mycket kvar :/ Kommer vara ett stressat sportlov!

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0