Torsdag 10 februari 2011

Morsning korsning!
Har varit vaken sen 06:45 för att åka till skolan 07:13. Kul liv. Men jag åkte med mamma och då slapp jag ju i alla fall gå i kylan! Latmask, jag vet! Men men, kom till skolan vid 07:30 och käkade lite frulle, läste lite i 1000sidor-boken och nu sitter jag i bunkern för att börja arbeta lite. Dock vet jag inte om jag ska jobba med projektarbetet eller med organisation&ledarskapen. Jag skulle behöva kolla lite vad som behövs på projektarbetet, men behöver nog lite hjälp av boken som Caroline(!) besitter just nu.

Idag får det bli en sån där slappdag. Drog på mig första bästa mjukiskläder imorse och drog bara borsten genom håret en gång, sen kände jag mig klar. Orkar inte göra något spec om jag ändå bara ska sitta gömd i bunkern i ca 3h. Har fått nå äckligt utslag på kinden också, så känner inte att jag vill visa mig mycket heller! Usch, hoppas att det går bort tills jag ska jobba på lördag. Hata hata hata utslag!

Nej, men nu lär jag väl börja jobba lite. Får se hur långt jag kommer. Om inte så har jag 1000sidor att läsa och filosofi att plugga! Hörs :) PUSS! /K.


jag saknar dig ditt miffo!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0