Torsdag 1 december 2011

Hallå alla!

Igår var det ju Kontaktiadagen - hur bra som helst! Jag var montervärd åt Proffice, ett av nordens största bemanningsföretag. Jag tycker att jag skötte mig bra under dagen, och hoppas att de andra tyckte likadant.
På kvällen sen var det också en bankett, då det var god mat som serverades och jag hade mycket gott sällskap. Jag satte mig vid bordet med Matilda, Sara, Malin och Jessika. Tydligen var det också samma bord som Proffice satt vid, aweseome! Det vart sedan eftersläpp på Goya, vilket också var helt underbart. Jag slog klackarna i taket och hade en superrolig kväll med några av de bästa människorna jag vet. Underbart.
Idag har det varit grupparbete och sedan föreläsning. Skoj skoj! Trött har jag varit idag i alla fall. Huja. Efter skolan har jag i alla fall städat här hemma, så nu är det fint! Sen har jag ätit supergod mat och powernapat innan bion. Jag gick och såg på Breaking Dawn del 1 med Lotta och hennes kusin Johanna. Supertrevligt :)
Nu ska jag snart göra kväller och sova, är ganska trött faktiskt. Blir även en lång dag imorgon, då jag ska hem till Lotta efter skolan och baka lussebullar! :) Mumma! /K.

Även GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA JOEL MAGNUSSON SOM FYLLER 20 ÅR IDAG!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0