Onsdag 14 december 2011

God kväll alla läsare :)
Hur har dagen varit för er? För mig har den varit helt okej faktiskt. Började med att jag tog mig till skolan så att jag var där kl. 08:00 för att vi skulle göra det sista på mf-analysen. Det var tungt och trött imorse kan jag lova! Usch, drygt att vara uppe vid den där tiden när man sover dåligt om nätterna :/
Anywho, så har jag varit i skolan från 8-15 drygt. Det som var dagens negativa punkt var att blackbord la ner när vi skulle lämna in vår analys. DUM SERVER! Men vi fick tag i Jonas, föreläsare och kursansvarig, och problemet löste sig ändå med inlämningen.
Jag sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Muums med pyttipanna! Jag har även hunnit gjort mig klar för att gå på tunntömningen på Nya Vall idag! Dock får det bli ett besök där efter ett extra körrep med Ansgarskören idag! Wiihoo, nu blir det rep av låtar tills på fredag :)
Men nu tror jag att maten är klar, det blir en update senare också! Tjingeling! :) /K.

Postat av: Anna

SV: tack så mycket, jag ska försöka :) <3

2011-12-15 @ 17:23:24
URL: http://dancelikeme.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0