Måndag 5 december 2011

Heey guys!
I helgen har det tyvärr inte blivit något bloggat, då jag har varit hemma i Avesta. Jag åkte dit i lördags och myste lite med mamma när jag kom fram. Vi åt thaimat och kollade på tv, myys!
Igår spenderade jag dagen med Emelie, hann även träffa Patricia en sväng! Sen på eftermiddagen kom Jennifer och gjorde oss sällskap. När mamma kom hem från jobbet så fick hon hjälpa mig att färga håret, superbra blev det!
Idag, måndag, har jag varit hos frisören på morgonen och klippt mig. Jag tog sedan tåget hem till Gävle 12:40. Kom hem hit, gick på stan med killarna en stund och sedan drog jag hem och käkade. Och nu sitter jag här :)
Finns väl inte så mycket annat att berätta egentligen tycker jag. Jag har fått med allting.
Men nu ska jag gå och värma glögg, äta lussebulle och kolla igenom lite MF-projekt som är på g! Vi höres bloggen (: /K.
Ny färg och ny frisyr!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0