Måndag 19 december 2011

God afton pojkar och flickor! Idag ska jag få åka hem! Åååh så jag längtar :) Det ska bli så skönt att bara få vara hemma och strosa hela dagarna.
Idag har vi i alla fall varit i skolan från 08 till 16. Vi jobbade med oppositionen och powerpointen på morgonen inför seminariet vi hade på eftermiddagen. Seminariet gick bra, trots att vi var först ut att opponera på presentationsgruppen. Men det gick bra, och även presentationen av vår analys gick bra.
Jag tog bussen med Joel till söder och gick hem till Emma och hämtade lite grejjer som jag lämnade kvar i fredags. Sedan skyndade jag mig hem och packade klart. Nu sitter jag och bara väntar ut tiden. Jag har till och med hunnit äta lite! Och allting fick plats i väskan! Nästan i alla fall... Får ta ett par skor i handen, men det är helt okej med tanke på hur mycket jag har med mig :P Jag hoppas bara att jag inte har glömt något, men det är ju inte så långt hit ifall det skulle hända. Kanske tar mig en tripp till Gävle och chillar någon dag bara :) Vore skönt!

Lite kort ifrån Kårens tunntömning i fredags!
Här har ni min outfit i fredags :)
Snygga brudar! Fr. v. Jessika och Sara :)
Fler snygga brudar! Fr. v. Emma och Matilda :)
Lite halvful bild på mig, men jag måste ju offra mig! Söta tjejer i alla fall! :)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0