Lördag 10 december 2011

Good morning sunshines!
Hur är det med er idag? Var det nå drag igår, så ni ligger hemma och sover nu? Antagligen! ;)
Jag har i alla fall varit uppe sedan 09:00, och jag har hunnit med att fixa mig och äta frukost. Jag tog mig tiden att koka mannagrynsgröt idag - mums! Det är faktiskt den enda grötsorten jag kan äta utan att tveka! Sån är jag.
Denna vackra dag bjuder på lite julklappsshopping i Valbo, hoppas att jag hittar allt jag har tänkt mig :) Jg vet dock att jag inte kan köpa mammas julklapp än, men jag avslöjar inte varför! ;)
Det har till och med börjat snöa nu under min vakna tid! Så himla mysigt :) När jag gick och la mig igår hade nästan all snö regnat bort, men det var lite nysnö på backen när jag vaknade och nu kommer det ännu mer!
Nej, men nu ska jag ta och fixa klart det sista så att jag kanske hinner med bussen som går runt 11 till Valbo! Have a nice day my darlings :) /K.
Dagens face look, dock så är ju håret inte fixat än!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0