Let is snow!

Nu har vi fått lite snö här i Gävle - äntligen! Har kommit ganska mycket bara idag, lagomt sådär tills jag ska åka hem :/ Men men, inte gråta över lite snö? Nej!
Imorgon åker jag som sagt hem, skönt det ska bli! Ska blir skönt att få komma hem och chilla lite :) måste dock ha med mig böckerna, men det är ju på grund av tentorna efter lovet!
Idag har jag inte gjort så mycket, sov ganska länge. Det var skönt. Låg kvar i sängen och drog mig i ca en timme bara för att det var så varmt och mysigt! Hade ju dock varit mysigare med sällskap :/
Men men, har även börjat packa nu på kvällen. Och först nu inser jag hur mycket kläder jag har(eller hur liten väska jag har, beror på hur man vill se på det ;)). Jisses säger jag bara. Tur att jag måste åka hem i mellandagarna en sväng, för då ska jag nog passa på att byta lite kläder :)
Bilder från tunntömningen och sånt kommer senare, måste fixa lite på dem först :)
Ha det bra alla läsare, så kanske vi hörs imorgon! Puuuss :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0