Happiness is awesome,

Det slog mig ikväll hur mycket jag saknar att träna.
Vid den här tiden, 2010, hade jag tränat minst 3 dagar i veckan hela hösten(om inte hela sommaren också!). Jag saknar träningen så oerhört mycket. Den hjälper mig att fokusera på vardagen, och på gymmet eller på basketplanen kan jag fly ifrån allt som bekymrar mig.
Jag har ikväll kollat över lite olika priser på gym som finns här i Gävle. Det billigaste jag hittade var Work It 24 Hours. Någon som vet om de är bra? Jag har faktiskt funderat på att börja ta upp träningen igen, och då är gymmet ett bra alternativ enligt mig. Speciellt då jag är för feg för att ringa och fråga om jag får vara med och träna i Gävle Basket eller Ockelbo Basket. Jag saknar det så otroligt. Jag saknar även den kropp jag hade när jag tränade som mest. Jag SKA tillbaka till den, om inte gå ett steg längre och bli ännu mer vältränad. Jag verkligen känner hur mina muskler börjar förtvina sen jag flyttade till Gävle. USCH vilket hemsk känsla säger jag bara!
Nej, det blir att snarast leta upp ett gym så att jag får börja träna igen! /K.
Och så att självkänslan och självförtroendet kommer tillbaka...


bild ifrån Göteborgs Basket Festival 2010 - Dribble and Dunk Contest.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0