Fredag 16 december 2011

God morgon mina gullegryn! Förlåt för att jag inte bloggade någonting igår, men jag var sååå trött och allmänt seeg. Det var ju tunntömning på Nya Vall i onsdags - awesome! Jag hade hur kul som helst! Det blev en mass dans, en massa skratt och härligt häng med massa roliga människor. Det blev också efterfest till kl 05:00, så man var lite sliten när man kom hem. Men kul vare! :)
Igår spenderade jag halva dagen i sängen, sen lyckades jag ta mig ner på stan en sväng med Oskar. Vi köpte lite julklappar och Oskar fick lite hjälp med vad han ska köpa till sin tjej i julklapp. Jag hoppas att hon blir glad över det! Sedan blev det kör på kvällen. Gick också helt okej :)
Denna dag bjuder på inhandling av frimärken, körsång och kårkväll! Jag ska nog också försöka göra någon budgetuppgift också, men vi får se hur det blir med det :)
Men nu måste jag sätta lite fart! Jag ska ta mig en till kopp kaffe och börja göra mig i ordning :) Tjingeling! /K.
Facelook från onsdagen! :)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0