Måndag 8 augusti 2011

Hallå i skogen!
Äntligen har jag jobbat klart för denna rush och är nu totalt slut! Börjar bli sjuk också :( men blir förhoppningsvis frisk snart och vad jag INTE vill är att vara sjuk i helgen när vi åker till Göteborg! Men men, jag ska väl göra mitt bästa för att tillfriskna så fort som möjligt :)

Nu har jag börjat att inse att jag snart ska flytta.. Usch. Och jag har inte ens börjat packa än :S kommer mig verkligen inte för det heller :( Men snart måste jag väl börja iaf..

Som ni ser har jag även bytt utseende på bloggen :) kände att jag behöver börja om nu i och med flytten, men jag ska kolla om det finns någon snäll själ som vill göra en ny header åt mig..? :)

aja, skulle bara skriva och visa att jag kommer vara mer aktiv nu till hösten - eller; försöka i alla fall :)

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0