Torsdag 14 april 2011

Hallå! Jag ser ett litet mönster här.. Varje gång jag skriver känns det som om det är torsdag. Hm.. Får börjar skriva lite oftare tror jag :)

Idag har jag, och alla andra studenter, haft nationellt prov i SvB. Jag satt och skrev från 09:00 till 13:35. Bortsett från en lunch 45 min. Helt okej! Det gick väl riktigt hyfsat.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så jag får åka på stan och träna med Jonetta :) Och imorgon ska vi bio! Water for Elephants. Jag kommer gråta sönder :')

Men nu ska jag göra annat :) PUSS! /K.



Men nu till något väldigt viktigt. Jag har en fråga som jag funderat på länge.

Vad är det som gör att killar inte är intresserade av en hälsosam kvinna som tar hand om skolan och sig själv helt på egen hand? Jag städar, tvättar och kommer gå ut med bra betyg. Vad är det som egentligen skrämmer bort killarna?

Om det är någon vänlig själ som tros sig ha svaret på denna fråga får DU gärna kommentera detta inlägg :)

Postat av: annelie berg

allt just det där som du precis skrev är det som är anledningen! självständiga kvinnor som lyckas är männen största hot. haha!

2011-04-14 @ 23:19:10
URL: http://annelieberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0