Tisdag 19 april 2011

Hallå! Ny lyckas jag i alla fall skriva på en annan dag än torsdag! :)

Allt är väl som vanligt. Det är inte så mycket som händer atm. Har precis haft prov i Internationell Ekonomi. Med tanke på att jag somnade igår när jag pluggade till det så gick det ändå helt okej.

Men nu ska jag återgå till att plugga matte, har ju prov på det imorgon! Samt att jag måste göra klart engelskan när jag kommer hem sen. Och så ska jag på sånglektion.. Huvaligen.. Det var mycket som skulle hinnas med! Så måste jag plugga körlåtar.. F*ck...

/K.

And who do you think you are? Running 'round leaving scars, collecting you jar of heart and tearing love apart. Your gonna catch a cold, from the eyes inside your soul. So don't come back for me, who do you think you are?


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0