Tisdag 9 november 2010

Tjabba!
-Första snön har kommit idag. Inte kul. Gissa hur jag tog mig till skolan imorse? Jag cyklade. Helt seriöst så trodde jag att mina ögon skulle klösas ut ur ögonhålorna när jag cyklade hem! Små vassa snöflingor som smattrade som regnet mot mina kindben! BLÄ!

-Lennart, min mentor, ville även att vi skulle hålla genomgångar av kapitlen i Marknadsföring för varandra. BLÄ! Det tänker jag inte göra. Har annars jag måste lägga min psykiska energi på. T.ex. basketmatcherna jag ska döma på lördag..

-Jag tror jag dör. Min baksida lår-muskel gör såååå ont! Vet inte vad jag har gjort heller :( Vill bara skära bort den! Ska ta en varm dusch nu och sedan smörja in med tigerbalsam. Hoppas att det hjälper.

Annars så har det inte hänt mycket. Kände bara för att klaga av mig lite! :)

/K.

Postat av: annelie berg

Men guuud vilket brutalt inlägg! Haha! Hoppas det blir bättre snart :)

2010-11-09 @ 22:31:43
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Sofia Kvarnström

Tror inte ditt lår känns så mycket bättre om du skär bort lårmuskeln :P

Det känns alltid bra att få klaga lite, man måste ju "klaga av sig" lite då och då :)

2010-11-11 @ 22:18:40
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0