Tisdag 2 november 2010

Tja tja! Idag ska jag väl göra typ samma som igår. Ska nog snart slänga in en maskin tvätt till så har jag det gjort. Det är såååå tråkigt att tvätta. Men men, det måste ju göras.
Pappa jobbar från 09:00-22:00 idag, bara för att det saknades folk på fm-skiftet. Blä. What to do, what to do.

Idag var det väl tänkt att jag ska med Pernilla till stallet, men jag vet inte riktigt om det blir av. Funderar på att hoppa över det p.g.a att jag vill kunna träna ikväll utan svårigheter :P Men vi får mysa imorgon istället!

Och på torsdag bär det av till Valbo för lite shopping! Först och främst ska jag leta efter jacka och skor. Kommer säkert komma hem med massa andra saker också. Skulle inte förvåna mig! Ska få köra dit också :) Kanske båda dit och hem! Får väl se hur det går :P Och sen så kommer Riksbankschefen till Avesta Teater på torsdag och ska hålla föredrag, så då ska jag, Elvira, Jonna och Johanna sköta garderoben för att de sponsrar Karlbo IK. Den enda träningen denna säsongen som jag missar hittills! Har tränat tre gånger i veckan sen augusti annars. Känner mig riktigt duktig! Och nu gör jag något för laget, så det är "okej" att missa träningen. 
Detta kommer göra att jag inte kommer kunna ha sånglektion på torsdag. TRÅÅÅÅKIGT! Har frågat både Eldar och Mathias om det går bra att ha den imorgon i stället. Vi får väl se vad de säger. Hoppas att det går bra!

Nej, nu ska jag tvätta lite! Hörs hörs! :) /K.




Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0