Tisdag 16 november 2010

Yo yo. Kan väl berätta lite om helgen eftersom jag inte har något bättre för mig :)

Lördag: Dömde 95-matcher i Åvestadal. Karlbo vann båda sina och det gick väl hyfsat bra för mig. Gjorde några småfel, men nu har jag lärt mig av dem.

Söndag: Vi åkte 12:00 och spelade match i Sthlm mot KFUM Central. Vi ledde ett tag med förlorade sedan med 6 poäng. TRÖÖÖKIGT! Hoppas att vi vinner matchen vi spelar hemma mot de!

Måndag: Skola, sen åkte jag med mamma till dansen i Korskrogen och pluggade lite där. Kollade på när de dansade också, det var mycket roligare än att plugga MaC och Spanska steg 4.

Nu sitter jag i skolan och har skrivit lite Affärsjuridik och ska väl börja plugga spanska nu. Har ju prov idag kl. 11:10. Hoppas att det går bra!

/K.


Postat av: annelie berg

på hemmaplan tar ni dem!

2010-11-16 @ 15:20:38
URL: http://annelieberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0