Söndag 21 november 2010

Halloj! Sitter just nu och sjunger Bruno Mars - Just the way you are och önskar att det fanns någon vänlig själ av det manliga könet som kunde sjunga den för mig. Tror jag börjar gråta nu när jag tänker på hur ensam jag är...

Tänkte ta en liten uppdate ;)

Torsdag: Var på Sacomässan och kikade runt lite. Hittade jättemycket som jag skulle kunna göra!
Au-pair skulle vara underbart! Eller studera språk utomlands! Eller plugga ekonomi/marknadsföring i t.ex. Gävle, Jönköping, Halmstad, Göteborg eller Stockholm! Åååh! Fick även massa gratissaker och en heliumballong :) Sen skyndade jag mig från bussen till församlingshemmet för sånglektion. Jag kan mycket väl påstå att lektionen gick bra. Mathias ville bara sitta och lyssna på mig och han stoppade mig endast efter första versen för att säga att jag aldrig hade sjungit så bra under hela tiden. Han tyckte att det var så vackert och blev så glad över att jag hade gjort min läxa. Hihi ^^,  Sen skyndade jag mig hem och åkte på träning.

Fredag: Skolan, tråkig som vanlig. Fast vi fick typ sluta tidigt från filosofin, för Rappen skulle på ett möte. Men det fick vi veta efter 5 min lektion >.< Men vi satt kvar och gjorde uppgifterna vi fick så vi skulle slippa ha de kvar sen. Jag fattade ingenting av det vi gjorde då typ så jag var ju tvungen att ta hem det -.-'
Jag åkte hem och delade ut toalettpapper och sedan väntade jag på att bion skulle börja :} Såg ju Harry Potter och Dödsrelikerna! Nomnom :3 Var hemma ca 23:45 och gick genast och la mig.

Lördag: Åkte och jobbade 10:00-18:30. Det var så jävla lugnt på jobbet. Hoppas att Patricia inte led allt för mycket när hon skulle stänga. Sedan skyndade jag mig hem för att duscha, äta och sminka mig innan det var dags att dra till Jonetta! Vi fixade oss lite mer, började smutta på lite saft och sedan satt vi vid chatroulette till ca 23:20 och då drog vi till krogen. Vi hann typ vara inne på Star i ca 15min, sen gick brandlarmet. Kul liksom! Då gick vi till Trapper och värmde oss. Där hittade vi Jennie, Simon och någon Madde. Satte där och chillade innan vi gick och hämtade våra jackor. Sedan var det dags för mig att åka. Malin skulle komma och hämta mig. Var väl hemma ca 01:40 och typ ramlade i säng strax därefter.

Söndag: Vaknade pigg och kry vid 10. Skönt skönt! Har nu pimplat i mig kaffe och slängt i en maskin tvätt. Idag blir det nog en alltmän slödag. Ska plugga lite Affärsjuridik och eventuellt blir fotad av PG (?). Sen ikväll blir det ku :) Det kanske kommer någon blir sen ifrån gårdagen (fast både du och jag vet att det aldrig kommer hända :}) Puss puss! /K. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0