Måndag 1 november 2010

Hallå! Sitter och sjunger Hallelujah av Jeff Buckley. Mitt sångintresse har stigit enormt den senaste veckan! Kan det vara bara för att jag får sådan bra feedback från Mathias? Möjligt!

Idag är ju första dagen på lovet. Och jag sov till ca 10:30 och har sedan gick jag och Lotus på en promenad. Har annars bara suttit inne och ugglat tv. Men nu har jag tagit tag i dagen och slängt in en maskin tvätt och även plockat undan lite på rummet. Blir nog att dammsuga huset en sväng och försöka få någon ordning i mitt rum i alla fall :P

Farmor ringde igår från Cypern. Blev inte alls avundsjuk -.- Fy fan. Jag vill också åka bort!

Pratade med Shervin igår också. Det är skönt att vi pratar mer nu är vad vi gjorde förut. Känns riktigt bra faktiskt. Nej, nu ska jag väl kika runt på lite andra bloggar :) Puss! /K.

Postat av: annelie berg

ååå en ny sångkarriär kanske? :) Skönt med lov!

2010-11-01 @ 17:28:08
URL: http://annelieberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0