Måndag 10 maj 2010

Hallå.
Denna dag har varit helt värdelös. Börjar med att jag kommer till skolan vid typ 08:10, så väntar jag på italienskan typ. Så är den INSTÄLLD!!!! Bara för att Peffe är så bra på att informera, så har han glömt att säga det till steg 2. OVÄRT!!! :@ Jag som verkligen verkligen hade behövt sova lite till! Fastän jag gick och la mig 21:00 i söndags var jag fortfarande trött på morgonen. Faan!
Så idag på träningen. Helt ovärt den med. Gjorde typ ingenting rätt och är så trött i musklerna så jag kan ju knappt röra på mig. Usch fy och blä vad jag längtar till efter Göteborg så jag kan få vila lite. Då blir det typ att sitta och plugga istället. Jag ställde mig verkligen frågan på träningen "Varför spelar jag fortfarande om jag är så jävla dålig?" Jag kom inte fram till något svar.
Så när jag kommer hem, ashungrig, finns det inget annat än smörgårdstårta att äta. Och nu ställer ni er frågan "Varför åt du inte av den då?!" Jo, för den innehåller skinka, och det äter jag inte. Så då är jag ju tvungen att skrapa bort halva tårtan för att sedan äta lite sallad och någon brödbit indränkt i majonäs. Gott? Nej.
Nu har jag knölat i mig 2 mackor i alla fall. Så någonting har jag ätit. Blir väl att äta något mer senare kanske.
Så hade jag ju tänkt att göra lite Info&Layout idag. Nehe, då vet jag inte alls hur man ska göra den uppgiften som jag är på. Nehäpp. Ska väl sätta mig och läsa kapitelt vi ska gå igenom imorgon så jag får lite kredit av Lennart. Sen, om jag inte glömmer, ska jag se Roast på Berns. Idag är det Claes Malmberg som Roastas. Och det kan bli rätt skojj.
Btw så har vi typ halv friluftsdag imorgon. Ovärt? Vi ska vara i Åsbo med "kläder för väder" typ. Blir väl mjukis hela dagen och mina fula springskor. På vägen hem ska jag förbi Pickaboo och Ö&B för att handla godis, shampoo och balsam. Fast jag ska kolla med pappa om han kan handla shampoo och balsam. Så slipper jag betala det.
Hörs då. /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0