Lördag 29 maj 2010

Oj, har var det dammigt! Har inte uppdaterat mig på ca två veckor men jag har helt enkelt inte orkat.

Göteborg var awesome! Helt sjukt va kul vi hade. Jag tror att detta var det bästa året hittills :) Bilder kommer nog finnas på fb, när jag orkar :P

Annars så har jag haft så sjukt mycket prov, eller, bara mycket att göra. Det känns som om jag har varit upptagen hela tiden! Men detta har väl hänt:
- VG på NP MaB
- VG på NP EngB
- G på omprov i PsA
- Micke har köpt kostym!
- Jag har köpt ny mobil
- Jag har gjort syntest för körkortstillstånd
- Jag har fått sommarjobb

Denna helg är det ju Avesta Festivalen och allt folk är ute på stan. Igår gick jag med Erika en stund. Vi var ner och kolla på när hennes brorsdotter Julia sprang Karnevalsloppet. Såg även många fler ansikten som man kände igen! Gick sedan en snoa med Björn, och sedan en sväng med  gänget :) 

Ikväll kommer Billion Dollar Babies och spelar på Star!!!! Helt awesome är inte det?! Jag kommer ta mig längst fram och stå där och blotta min BDB-tshirt. ;)
Men jag återkommer väl med mer info senare :)   

Aja, nu ska jag spela lite spel och sen plugga lite italienska (in your dreams!) och sedan göra sig iordning för kvällen! :) får se om jag går till Adam, Erika eller följer med Emelie :)
/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0