Lördag 1 maj 2010

Halloj!

Valbog igår, jag hade hur trevligt som helst! Emelie, Emelie, Patricia och Ewe kom hit och vi hade det trevligt. Emelie, Emelie och Patricia skulle äta här också, vi grillade. Jag skojjar inte när jag säger hur gott det var! Fy faaaan!!!! Smaskens! I alla fall, vi var här och åt, sen runt 22:00 drog vi ner på stan. Patricia drog tyvärr hem, för hon skulle upp och jobba idag. Men vi cyklade ner, med Emelie och Ewe på varsin pakethållare försökte jag och Emelie cykla rakt. Vi drog till holmen, men där var det typ dött. Vi hittade på Richard och Jesper och sen drog vi till stan. Där satt vi och kollade på lite folk. Träffade en del som jag inte sett på länge. Var väl hemma vid halv 2. och då var det raka vägen till sängen för att sova.
Vaknade väl några gånger imorse, men somnade lika fort igen. Klev upp vid 12:04 och gar suttit här vid datorn sen dess. Skönt att vara ensam hemma! Jag längtar lite smått tills jag flyttar hemifrån, men det är skönt att ha pappa hemma också. Kan ju hoppas att mormor och morfar lånar sin lägenhet till mig om de åker till Spanien i vinter!

Nej, nu ska jag väl ta och göra lite nyttiga grejjer. Emelie kommer snart, hon ville ha lite hjälp med håret. Måste väl typ hinna äta frukost också. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Jag vet att den innehåller Info&Layout och Gullivers Resor, annars är den tom! :) /K.


bild från igår



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0