måndag 29 mars 2010 kl.17:53

Hallå! Vi tar en liten koll från helgen!

Fredag: Skola, sen jobbade jag i källarn med Emelie. Det har börjat komma massa barn nu! Väldigt trevligt för mig eftersom det är de som betalar min lön!

Lördag: Var och hälsade på PG en sväng mitt på dagen. Mycket trevligt! Sen skulle jag och mor till Pilla som nyss har fyllt år. Hon bjöd på smörgåstårta och fika! Mycket gott. De var lite snälla och köpte några förpackningar fryspåsar av mig. På kvällen var det KLASSFEST! :D Så jävla nice! :) Vi hade allmänt trevligt och jag kan lägga ut bilder i ett annat inlägg! Funderar på att göra det på torsdag då vi är lediga och jag ska ha Lotus :) Tyvärr så gjorde jag det stora felet att blanda massa och jag mådde inte alls bra på natten.

Söndag: Mådde jag inte så bra, så jag låg kvar i sängen till typ 13:00 XD Sen blev det full fart på mig och jag bytte sängkläder, diskade och tvättade. Emelie kom och hälsade på en sväng också. Sen gick vi hem till henne, och slutligen på ku. Det var inte så roligt för det var massa kottar där! Men men, sen gick vi hem till min mor och fastnade framför en film. Jag hade förresten bestämt mig för att sova hos mor då pappa är till Åland till tisdag ca 12.


Nu sitter jag här och är lite hungrig. Tog en tallrik flingor när jag kom hem för att laga mat senare. Ska nog plugga lite FeB Bokföring nu(i alla fall gör klart övningarna på kapitlet) och sedan börja med maten. Hade tänkt lyxa till det och göra pommes med kyckling och béarnisesås! MUMS! Får se om jag lyckas med såsen bara :)
Har dessutom lämnat in min kamera till Elgiganten idag. Den sluter inte linsskyddet ordentligt och vet inte vad som har hänt. Men jag skulle få tillbaka den om ca 1-2 veckor. Tog ur minneskortet innan så jag har alla bilder ;)

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0