Torsdag 17 juni 2010

Hallöö. Jobbet igår gick awesome! Var kul som fan och jag var hur nervös som helst! Men nu vet jag ju lite hur det ska gå till där i alla fall :) Jag skulle skriva upp att jag hade jobbat idag också, så tjänade lite moooney (y)
Efter jobbet var jag ashungrig. Pappa ville inte laga mat, jag ville inte har korvstroganoffen i kylskåpet, så jag ringde Emelie! Hon var hos Pålsson så jag drog dit en stund, sen käka vi pizza :) hur gott som helst! (att jag har skuldkänslor idag för att jag åt pizza är en annan femma) Sen cyklade vi snabbt som fan för att hinna hem till Grey's. Ni som har sett avsnittet innan förstår vad jag menar! Han hem och såg det i alla fall. Efter det drog Emelie hem och jag la mig i sängen och kolla på tv.

Nu sitter jag här. Klev väl upp för ca 1h sen och är i full gång. Ska nog börja göra mig iordning lite. Tänkte städa badrummet, tvätta, ut och gå, ev städa undan lite från rummet. Mamma ville ju äta avslutningslunch med mig idag också, även fast det var en vecka sedan. x) aja, nu ska jag sätta lite fart så jag kan börja någon gång! Hörs! /K.


Postat av: Björn

Va bra att de gick bra =)

2010-06-17 @ 22:38:24

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0