Onsdag 23 juni 2010

Idag är det precis en vecka kvar innan jag börjar jobba! Jobbar i princip hela juli och hela augusti. Skönt! Får man något att göra om dagarna :)

Idag ska jag nog inte göra mycket på dagen. Ligga ute och (förhoppningsvis) bli brun. Ska nog ta mig till affären och inhandla lite proviant för att sedan prova på och baka dumlekakor. Hoppas att resultatet blir bra, för jag tänkte ta med mig de på utflykten imorgon! Tänkte laga mat tills pappa kommer hem också! Usch va jag har hunnit mycket med tanke på vad klockan är. För en timme sen var jag klar och redo för vad som helst(nästan)! Har hunnit tvätta en maskin sängkläder+handdukar som hänger ute på tork. Ska väl ut med Lotus snart innan jag gör något annat. Blir nog att plocka lite på diskbänken också. Ser förjävligt ut :S

Ikväll ska vi ha "möte" om sommaraktiviteter för italienkottarna. Jag och Emelie har bjudit in Viktor, Emil och Therese, men vi får se om de kommer eller inte. Man tycker ju att de borde vara lite delaktiga när det är DE som får åka med till Italien. Jag skulle inte tacka nej! Vi har utlovat fika, så jag hoppas att de dyker upp ;) /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0