Onsdag 2 juni 2010

Hallå i skolådan! Jag har nyss laddat upp massa bilder (y) men tyvärr så blev det färre än jag ville på sista uppladdningen då jag inte kan rotera bilderna :S vet ej varför, men det gick inte.

Jag har haft fullt upp om dagarna i skolan(med det lilla som är kvar) och snart snart snart har jag gjort allt för denna termin! På fredag räknar jag med att göra bokslutsprovet. Det är det sista provet. Ska bli skönt när det är över.

Avesta Festivalen var i helgen. Det var askul! Gick runt med flickorna på fredagen. Var till Adam på grillning på lördag kväll för att sedan dra till star och se BDB. Ni ser ju hur kul jag hade ;) Asroligt! Jag äääälskar dem! <3

Nej, nu ska jag läsa lite på andras bloggar och sedan kolla på Arga Snickarn. Efter det blir det Grey's Anatomy.
Hörs! /K.


Niklas :} <3



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0