Måndag 21 juni 2010

Cha cha! Gårdagen gick rätt fort med tanke på de senaste dagarna. Jag och Emelie hjälpte Anders och Wojje med konfirmanderna på dagen, sen på kvällen gick vi på Musikmässan. Lotus var med i princip hela dagen och han skötte sig jättebra :) Kan vara för att jag hade godis i fickan (a)

Idag ska jag inte göra så mycket, kommer nog tillbringa mycket tid ute, nu när SOOOLEN skiner :)
Ska äta hos mor för att pappa jobbar i lägenheten typ hela dagen.

Igår bokade jag biljetter till Eclipse! AWESOME! :D Jag, Emelie, mor och Emelies mor ska gå på lördagen (: Awesome! Hoppas att jag orkar bara när jag har jobbat hela dagen x)

Längtar lite tills jag ska börja jobba, så man slipper sitta och pilla sig i naveln hela dagarna.

Nu ska jag byta sängkläder och dammsuga huset, sen blir det nog att ge sig av till mor min :) Hörs! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0