Lördag 5 juni 2010

God morgon! Eller god dag? Haha.

Vaknade sent idag, blev ju sent igår. Emelie kom hit mot kvällen och vi satt och hade trevligt. Sen drog vi ner på stan för att se om det var nå folk där. Ganska booring faktiskt. Men jag hade lovat sis att jag skulle gå med henne hem så jag väntade. När vi kom till skogsbo såg vi att en av de stora dörrarna till gymnastiksalen var öppen. Då var det någon förälder som hade ringt Securitas och de var på väg. Jag och Emelie stannade kvar och såg till så att ingen gick dit tills de kom. Sen var det bara hem och sova!

Trött som en gris idag. Ska väl ta och göra mig lite anständig så jag kan ta en prommis med hundarna. Tror att jag ska gå en längre bit faktiskt :) Senare idag ska jag också gå till Skokanonen och handla ett par andra "balskor". Får se vilka jag tar. Kanske får ett lite sneak-a-peak kort sen ;)

Idag ska jag även plugga bokslut och ut och springa. Är helt ledig måndag och tisdsag nästa vecka, men ska dit på måndag och göra bokslutsprovet. De andra ska göra det på tisdag, men eftersom jag ska på bal så tycker jag att det är bäst att ha det gjort så jag kan vara ledig hela dagen och inte behöva stressa. Jag börjar bli lite smått nervös faktiskt! Aja, nu ska jag göra mig redo för omvärlden! Hörs :) /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0