Onsdag 7 juli 2010

Shululululu! Varmt som fasikken har det varit de senaste dagarna! Hoppas på mer mer mer värme!

Stängde för första gången igår. Det gick awesome. Stängde med Tove och hon hjälpte mig det bästa hon kunde. Idag ska jag också jobba. (y) jobbajobbajobba=pengarpengarpengar! Stänger idag också, men börjar tidigare för att Charlotte är sjuk. Har även fått ett extra pass nästa vecka. Dock så stänger jag dagen före och börjar kl. 08:00 dagen efter. Men då har jag en chans att byta bort 29 augusti! Nej, nu ska jag ta och fixa mitt hår och ta mig till mor min! Får se om hon är hemma.

Kommer nog kanske inte skriva så mycket om dagarna nu, men det kanske inte gör något? Ska försöka uppdatera så mycket jag kan! :)

/K.

Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Nja, fast jag ver ju inte i Murano utan det var en glasblåsare från Murano på campingen i Caorle. Men jag har ju sett glaskonst iallafall :)

2010-07-08 @ 23:05:36
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0