Onsdag 21 juli 2010

Hejhopp. Sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen ingen lust. Jag skulle helst bara vilja fota lite. Eller, hur mycket som helst egentligen! Men jag kan ju inte göra det, då jag inte har någonstans att lägga bilderna. Funderar fan starkt på att ta mig till stan imorgon, köpa en hårddisk med sparkontopengar som jag sedan ersätter när jag får lönen. Jag kan fan inte vänta. Vill hemskt gärna ha tillbaka mina gamla bilder också. Ska försöka bränna ut de mest värdefulla bilderna på skivor, så jag vet att jag har de kvar.

Anywho, idag blir det väl inte mycket att göra. Ska kolla igenom några lådor som jag har fått av farmor. De flyttar ju, så då får vi massa grejer. Skulle även behöva göra lite kurser för jobbet - men det kommer inte högt på min lista atm. Först ska jag få i mig lite frukost. :) Hörs! /K.


träning idag!


Postat av: annelie

vet inte hur många gånger jag har tappat bort din blogg så nu jäklar lägger jag en prenumeration på den! :)

2010-07-23 @ 12:41:59
URL: http://annelieberg.se/blog

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0