Lördag 31 juli 2010

Hallå där. Sorry att jag har varit lite off från bloggen, men har typ ingen blogglust längre. Dessutom så har jag ett liv att sköta. Jag jobbar, försöker umgås med polare, rättar till andras problem o.s.v.

Men jag kanske kommer tillbaka ett tag nu :) får hoppas på det. Idag hoppas jag på att det är springväder ute, men tror att det kommer börja regna snart. Vem vill vara ute och springa i regnet? Visst är det bättre än stekande sol, men det blir blött och geggigt på marken och man KAN blir förkyld! Något som jag absolut inte har tid med just nu.
Sen ska jag jobba ikväll också. 15:30-24:15. Fick hjälp av Patricia och André igår med lönelappen, så jag får någon lön i augusti! Stort tack!
Annars kommer jag väl inte göra så mycket mer. Ska väl kanske börja med Info&Layout snart. Gör det på måndag, min lediga dag, så kan jag sitta och pilla med det när alla andra är på jobbet!

Igår var jag på stan med Erika btw! Hittade två par jeansleggings och smink, behövdes verkligen! Jag hade typ inget annat på min lista heller, så det var bra. Känner mig riktigt duktig :) Fast det sved att betala sminket. ~450kr.  Men men, nu har jag så jag klarar mig ett tag framöver! Nej, nu ska jag väl äta lite frukost så jag kan ta tag i springturen också! Hörs! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0