6 jan 14:48

Hallå.
Det är totalt slut i min hjärna, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag sitter och lyssnar på The Voice Webbradio(som äntligen fungerar IGEN!). Den har inte gjort det tidigare på lovet så jag har varit tvungen att lyssnar på Rix FM som innehåller massa reklaminslag mellan låtarna - vilket suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger.

Igår var det träning igen ♥ jag tycker att det gick hyfsat bra, förutom när vi spelade på slutet. Då var det väldigt virrigt måste jag säga. Men med tanke på att vi har match på söndag och att vi spelar såhär bra efter uppehållet så är det tummen upp!

Idag så har jag diskat undan alla jävla grejjer som stod på diskbänken. Var så trött på att det stod där och ockupperade utrymme så jag plockade ur diskmaskinen, plockade i diskmaskinen, startade den och diskade allt som inte gick i för hand. Nu är det rent och fint där i alla fall! Och jag plockade även undan alla mina hårsaker från handfatet i badrummen och plockade undan kläder på mitt rum. Va har hänt? Jag har ju fått värsta städ-manin! Funderade faktiskt tidigare på att dammsuga hela huset också. Men det gör jag nog senare i så fall. Blir nog en liten promenad idag också. Får se om Lotta har öppnat än, för jag behöver verkligen göra någonting åt mitt hår. DET ÄR ÖVERALLT. Kanske bäst att klippa kort kort så är det ur vägen? Nej, men det behövs verkligen en klippning. Jag har inte klippt mig sen augusti, förra året. Alltså, 2008.

Nej, nu ska jag grejja lite med mobilen. Lägga in nya bilder och kanske lite ny musik? Om jag hade någon.. Äsch. Om DU har några musikfiler, inte bara Spotify, får du gärna dela med dig av dem. Eftersom jag inte har någonting, så är det AWESOME om du kunde skicka några. Hör av dig!

/K.

Slänger inte en bild från när polackerna var här. Tog den med PG's Nikon D40 :)



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0