30 jan 2010

Hej. Jag vet att jag har varit asdålig på att blogga. Men jag har varken tid eller ork just nu. Hade det största och konstigaste Fe-provet i onsdags, sen har det varit träningar hit och andra saker dit.

Kakorna går ju i alla fall bra att sälja. Igår var jag och Lotta och knackade dörr och det var ju såklart jag som fick säga allt och göra bort mig -.-' Men i alla fall så knackade vi på hus och bemöttes helt olika. En äldre man bara öppnade dörren och gick, trodde väl att det var frun som kom. En annan öppnade och sa att han skulle fråga regeringen(=frun) om de skulle ha kakor. Den trejde öppnade inte, även fast jag ringde på en gång och knackade säkert tre gånger. Och vi hörde ju att de stod i köket, som var precis intill dörren. Den fjärde öppnade och sa att han inte vill ha något. Men när vi hade hunnit ut ca 3 meter på gatan kom han efter med 20:- "Ni ska inte behöva gå i onödan flickor!" HAHA, det var roligt.
Vi fick ju lite sålt i alla fall. Jag har nio burkar kvar. Mest Lillebror's fruktkolor och Dagny's Dammsugare. Ska skriva en lapp som mamma kan ta med sig till jobbet. Haha.

Det är snart dags att jag ska gå Handledarkursen. :D Näste tid är 24/2, och det låter som om att vi ska ta den tiden. Men mamma ville prata om betalning och sånt innan vi bokar. Hoppas hoppas hoppas. Då ska jag fan köra asmycket! :D

Igår kom Niklasson förbi med nyckeln till säkerhetsskåpet. WIHO! :D Så nu är jag den som har alla nycklar till Källarn. Ska dit och jobba ikväll, så vi får se hur mycket folk det kommer. Svedberg skulle tydligen komma. Kan ju hoppas på att han har med sig några av barnen så vi får lite intäkter. MWAHAHAH.

Nej, nu börjar det bli dags att ta en sväng med Lollo. Ut och gå i snön, usch. Det snöar till och med. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Slänger in en liten fin låt som jag har fastnat för :)



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0