28 feb 2010

Jaha, idag var det dags igen! Idag åker jag till Idre Fjäll och kommer hem nästa söndag. Jag ska knäppa många kort och lovar att lägga upp några här och på facebook.
Jag tror att jag har allt med mig, och nu sitter jag bara och väntar otåligt. Tänkte att jag skulle sova länge, men inte då. Såklart vaknade man vid 06:30 och kunde inte somna om. 06:50 fick jag nog och gick och la mig i soffan. Sen har jag hunnit plocka ner kläderna från torkningen, duschat, fixat mig, letat spännband, packat klart det sista, kollat på tv, käkat frukost, spelat Bubbel Spinner, bäddat sängen. Typ. Och jag har fortfarande tid över. Dötid. Vid 12:00 - 12:30 ska jag väl äta, har en matlåda i kylskåpet.

Grattis Frida Einarsson, 18år 28/2 2010
Grattis Felicia Leach 18år, 29/2 2010


Nu ska jag nog gå och sova lite. Om inte så hoppas jag att jag kanske somnar i minibussen på väg upp. Det är ju BARA 6h bilresa. Ha ett bra sportlov allesammans! Det ska jag ha i alla fall! Puss /K. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0