25 feb 2010 kl. 16:30

Halloj!
Idag hade jag haft prov i Nk. Det gick väl hyfsat bra, men inte tillräckligt bra. Det som jag verkligen hade pluggat på kom knappt med.
Inte nog med det så förstörde OS min pluggkväll igår. Såklart så fastnade jag framför tv:n i 1h och 20min för att kolla på Herrarnas Skidstafett. Vad är det som är så speciellt med skidstafett egentligen? Vältränade män i tighta skiddräkter som åker snabbt som fan med sina enorma benmuskler och sina vältränade rumpor? *dreeeeeeeeeeeeglar* Okej, det är kanske inte är såååå roligt att kolla på, men det är intressant ;) Haha, nej då, jag vet faktiskt inte vad som är så speciellt med det. Men jag fastnade där till 22:10, och då var jag så trött att jag bara pluggade till 22:30. Sen sov jag som en stock.

Morgonen blev ju inte bättre. När jag sätter mig med kaffekoppen i soffan, woops! så är det ju såklart hockey Sverige - Slovakien som spelar. Det var roligt så länge jag kunde sitta där och kolla och jag hann göra mig iordning. Men när jag skulle gå till skolan så kunde jag ju inte se matchen. Jag tog mitt headset och pluggade i det i telefonen och lyssnade på det medan jag och Emelie L gick till skolan. Emelie måste trott att jag hade varit knäppare om jag inte hade sagt innan att jag lyssnade på hockeyn i ena örat. XD

Nu sitter jag i alla fall här i min härliga fåtölj hemma i värmen. Jag ska snart ta en kopp kaffe till semlan som pappa hade köpt. Sen tror jag att jag kanske lägger mig och vilar tills Emelie J kommer och hämtar mig. Vi ska på ku och planera lite grejjer som vi ska göra i Idre. Det ska bli skönt att få komma bort! Bort från alla prov och allt pluggande, även fast jag måste ha med mig lite saker dit. Kanske. Ska försöka göra så mycket som möjligt på lördag och lämna det hemma!

Men nu ska jag fika! Hörs! (:   /K.

Skillet - Savior

Postat av: Sofia Kvarnström

Jaså, så det är därför du kollar på skidstafett? :P .. hehe



Good music :)

2010-02-26 @ 20:29:30
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0