21 feb 2010

God morgon!
För de flesta ungdomar i min ålder har dagen inte börjat än. För mig har halva dagen gått känns det som. Jag var uppe med tuppen kl. 08:00 och kollade på hockeyreprisen Tyskland - Vitryssland. Vid 09:00 gick jag ut med Lotus i detta avskyvärda väder. Det är dagar som dessa man önskar att man inte har hund. När jag kom tillbaka gav jag Lotus mat och gick sedan ut igen för att skotta så mycket jag kunde av uppfarten. Det gick inte bra. Nu kan man gå fram till bilen och fram till postlådan. Pappa får ta resten med snöslungan.

Jag ska nog snart sätta mig och göra klart uppgifterna på Nk:n. Har ju inte så mnga kvar, sen är det väl bara att plugga lite också. Langar nog i en maskin tvätt också. Usch.

Jag börjar bli lite smått arg på våran dator också. Det går varken att installera msn eller nya explorer. Inte heller iTunes eller Spotify... SUPERB!



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0