Torsdag 9 december 2010

Hej och hå! Här var det dammigt!
Jag har inte haft så speciellt mycket tid till att blogga på senaste tiden. Det har varit mycket med skolan, basketlaget och kören. Vi har haft mycket mycket på G nu. Och om jag har haft tid har jag helt enkelt inte orkat. Måste börja ta tag i detta nu!

På de senaste veckorna har det väl inte hänt så där supermycket. Mitt liv rullar på som vanligt i princip. Men ikväll serru! Då har vi våran Luciakonsert med Musikskolan och då kommer vi ställa till med spektakel! Jag ska snart ta mig iväg dit för samlingen och ikväll kl. 19:00 smäller det! Så varmt välkommen till Grytnäs Kyrka kl.19:00!

Jag har inte så mycket att berätta just nu. Kan ju tala om lite vad som händer i framtiden.
Imorgon har jag filosofiprov och sedan ska jag sjunga på Tomtemarknaden i Verket.
Lika så på lördagen ska jag sjunga i Verket. Sedan kanske det blir lite bak med Emelie och eventuellt lite mys med flickorna på kvällen.
På söndag spelar jag match hemma mot Central. Förhoppningsvis, om inte mitt halsont utvecklar sig!

Det var väl typ det.. Jag kan ju försöka återkomma lite oftare nu ;) Pusshej! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0